مقالات آرشیو خبر ها
چهار بازیکنی که یوونتوس می تواند بدون آنها هم همچنان پر قدرت باشد

چهار بازیکنی که یوونتوس می تواند بدون آنها هم همچنان پر قدرت باشد

بیانکونری مانند فصول قبل، همچنان تنها نامزد کسب سومین اسکودتو متوالی هستند. آنها همچنین در حال ساختن ترکیبی قدرتمند تر برای افزایش شانس خود در کسب لیگ قهرمانان اند.

یوونتوس سرمایه کافی برای این کار را در فصل نقل و انتقالات در اختیار دارد ، اگرچه می توان با فروش برخی بازیکنان این سرمایه را بیش از پیش افزایش داد.

در این مقاله چهار بازیکنی را معرفی می کنیم که بیانکونری می تواند آنها را به فروش رساند اما دل تنگشان نشود.

سه تای آنان اکنون در تیم هستند و یکی دیگر بصورت قرضی در تیمی دیگر توپ می زند اما وقتی به تیم برگردد با فروش او درآمد عمده ای نصیب یوونتوس خواهد شد.

1- مارتین کاسرس :
مارتین کاسرس بازیکنی بسیار با کیفیت است که در ابتدای راه فوتبالی خود قرار دارد. تجربه و تطبیق پذیری او دارایی بزرگی برای یووه محسوب می شود. بازیکن ارورگوئه ای 55 بار پیراهن اورگوئه را بر تن کرده و توانایی خود را برای بازی به عنوان مدافع کناری در هر دو سمت زمین افزایش داده است با این وجود که او در اصل یک مدافع وسط است.

جورجو کیلینی ، آندره آ بارزالی و لئوناردو بونوچی سه مدافع ثابت ترکیب آنتویو کونته هستند . با این وجود کاسرس قرار گرفتن در ترکیب ثابت مدافعین را سخت می بیند ، همچنین استفان لیخت اشتاینر نیز به عنوان هافبک راست در ترکیب فیکس است و کارسرس با وجود توانایی چشمگیرش به ندرت برای این پست انتخاب می شود.

با وجود آنجلو اوگبونا که به تازگی به یووه پیوسته است ، با این مزیت که او یک ایتالیایی نیز هست ، کاسرس عملا دیده نمیشود. با وجود سن پایین کاسرس
(26) او می تواند قراردادی ارزشمند برای هرکدام از 16 تیم حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشد.

با تجربه ی حضور در لا لیگا و سری آ ، او نشان داده که توانایی تطبیق خود را با هر سیستمی دارد. از قرار داد او هنوز دو سال مانده است و این به آن معنی است که مبلغ ترانسفر او زیاد خواهد بود.

سایت ترانسفر مارکت ارزش او را 7.9 میلیون یورو اعلام کرده است که با توجه به توانایی های او مبلغ کمی می باشد. با تجربه و پیشرفتی که او از زمان حضورش در تورین بدست آورده است ، بانوی پیر می تواند با فروش او سود زیادی نسبت به 7 میلیون یورویی که بابت خریدش به سویا پرداخت کرده بدست آورد.

2- میرکو ووچینیچ
بلافاصله بعد از کاسرس ، میرکو ووچینیچ قرار دارد که باشگاه یوونتوس می تواند بدون او نیز همچنان موفق بماند. همه ووچینیچ را به عنوان یک تکنیسین با کیفیت و با تجربه بسیاری در سطح اول فوتبال اروپا می شناسند. اما از زمان حضور یورنته و توز جایگزین های مطمئنی برای او پیدا شده است. قرارداد ووچینیچ تابستان 2015 به پایان می رسد ، این بدان معنی است که یوونتوس فرصت کمی در اختیار دارد تا سودی را علاوه 13.2 میلیون یورویی که برای او در سال 2011 به رم داد بدست آورد.

به نقل از سایت ترانسفر مارکت ، مهاجم مونتنگرویی 19 میلیون یورو می ارزد ، که به نظر مبلغ بسیار بالای است ، با این وجود که او اکنون از سن 30 سالگی نیز گذشته است. هرچند ، مبلغی تقریبا برابر با نصف آن چیزی که در بالا گفته شد منطقی تر به نظر می رسد و مبلغ قابل افزایشی است برای بازیکنی که چند ماه گذشته را بدلیل مصدومیت از دست داده است.

3- سباستین جووینکو
سباستین در وضعیت بدی قرار دارد ، او هنوز به طور کامل از پتانسیلش استفاده نکرده است و برای پیشرفت او خصوصا در سطح بالای فوتبال زمان به سرعت در حال گذر است. بعد از یک دوران طلایی در پارما ، دو فصل گذشته یک پسرفت بزرگ برای مورچه اتمی بوده است.

برای اعتبار شخصی خود او ، رفتن به تیمی دیگر اجتناب ناپذیر است و با وجود مبلغ 9.7 میلیون یورویی که یووه برای خرید سهم کامل مالکیت او در سال 2012 به پارما پرداخت کرد ، باز هم دارایی ارزشمندی به نظر می رسد.

یوونتوس می تواند حداقل انتظار پیشنهادی با همان مبلغ از تیمی دیگر برای او داشته باشد ( با وجود مبلغ 16 میلیون یورویی ای که ترانسفر مارکت بر روی او گذاشته است که می توان مبلغ بدست آمده از آن را برای باشگاه استفاده کرد.

یووه براحتی می تواند بدون ووچینیچ و جووینکو از عهده رقابت ها بر بیاید ، مخصوصا با ورود احتمالی دومینکو براردی و سیمونه زازا در تابستان پیش رو ، هردوی این بازیکنان می توانند برای یووه به میدان بیایند و به عنوان یک جایگزین عالی عمل کنند ، همانند کوالیارلا.

4- ریچموند بواکیه
و در آخر ریچموند بواکیه قرار دارد .هنگامی که او از ترانسفر قرضی اش از الچه برگردد ، یوونتوس باید در موردش با احتیاط عمل کند. مهاجم غنایی با وجود بیست ساله بودن آینده ای بسیار درخشان خواهد داشت. او اکنون از اوج گرفتنش در لیگ اسپانیا لذت می برد.

با زدن سه گل ، شامل یک گل در برابر رئال مادرید ، بواکیه خود را برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت اثبات می کند. اگرچه هم اکنون نیز جای سوال دارد ، که آیا او می تواند به سطحی از آمادگی برسد تا در یووه نیز موفق باشد؟

بنابراین ، بیانکونری می تواند روی فروش او وقتی هنوز در حال پیشرفت است حساب باز کند. ترانسفر مارکت ارزش او را 5.3 میلیون یورو اعلام کرده است ، مبلغی که فراتر از واقعیت است. اما می تواند به نفع دو طرف قرارداد باشد. گذاشتن بندی در قرارداد او مبنی بر قابل برگشت بودن او به یووه می تواند یووه را برای فروش این ستاره سیاه راضی کند.

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: